CONCURSUL NATIONAL ” LUMINA MATH” (IV-VIII) 14 noiembrie 2009


Perioada de inscriere: 1 octombrie-29 octombrie 2009

 
Taxa de inscriere: 15 lei . Elevii care doresc sa se inscrie vor completa un formular la secretariatul scolii de care apartin. Scolile intocmesc lista candidatilor pe baza formularelor de inscriere.Concursul se va sustine in fiecare judet la unul sau mai multe centre stabilite de inspectoratele judetene. Pana pe 5 noiembrie se vor anunta locurile de desfasurare.  
  Concursul va avea loc pe 14 noiembrie 2009 intre orele 9:00-11:00 si va consta in 30 de probleme tip grila pentru clasa a IV-a si 40 pentru clasele V-VIII. Exista un singur raspuns corect pentru fiecare problema si pentru raspunsurile gresite se vor scadea puncte.
Corectarea lucrarilor si afisarea rezultatelor pe web va fi intre 15-22 noiembrie 2009 .Elevii vor primi rapoartele detaliate pana la data de 27 noiembrie 2009.Festivitatea de premiere se va organiza pe data de 12 decembrie 2009 in Bucuresti.  Mai multe informatii pe www.luminamath.ro

11 Răspunsuri

  1. ok…colegi mei se vor inscrie bafta lor…!!!pa…

  2. buna sunt o mamica fericita ,deoarece si fetita mea vrea sa participe la acest concurs

  3. mie mi s-a parut ca a fost usor pentru ca au fost intre-
    bari tip grila

  4. vreau rezultatele

  5. azi

  6. vreau rezultatele

  7. am concurat la concursul lumina math a fost destul de greu numai ca am concurat cu mare siguranta

  8. care este nota mea nume calin topoliceanu

  9. vreau sa aflu pe ce loc am iesit la Lumina Math si punctajul meu azi

  10. dragi participanti vreau sa va spun felicitari pentru faptul ca ati participat la concursul cangurul lumina math si sa va ures succes in continuare!!!

Lasă un răspuns

