Testare – cursuri excelenta-clasa a V-a

       Testarea pentru formarea grupelor de excelenta la matematica – clasa a V-a va ava loc pe data de 31 0ctombrie 2009 . Subiecte din anii trecuti gasiti aici : test 2008-2009 . Voi reveni cu amanunte.

4 Răspunsuri

  1. Nu am vorbit inca cu doamna Director Preda de testare..Abia am stabilit data , nu am stabilit alte detalii :locatie , ora , mod de desfasurare…;rog ca anunturile care implica activitatea ISJ Prahova sa fie gestionate cu atentie si responsabilitate pentru a evita confuzia in randul elevilor si parintilor (care suna la noi si suntem obligati sa raspundem pentru stiri date pe site-uri neoficiale si persoane mai mult sau mai putin autorizate);pana acum un an , activitatea online la invatamantul de excelenta a fost gestionata de catedra de matematica a CNMV , colaborare pe care o continuam anul acesta si prin intermediul site-ului oficial al SSM PRAHOVA . Pe blog nu se aminteste nimic de acest lucru Revin cu detalii. Sorin Bucur

    p.s. scriam un e-mail dar nu am gasit pe acest site o adresa si nici persoana care raspunde de ce se scrie pe aici…va rog sa modificati corespunzator titlul acestui blog pentru evitarea confuziilor

  2. Ieri am lasat un aici comentariu …Inainte sa fie sters trebuia sa primesc si un raspuns la cele semnalate de mine…

  3. Domnule inspector v-am raspuns pe e-mailul dvs.

  4. vreau lamuriri.

Lasă un răspuns

