REZULTATE CONCURS „CANGURUL” 2009

             IN JUDETUL PRAHOVA LA CONCURSUL ” CANGURUL” S-AU OBTINUT URMATOARELE REZULTATE: cangurul2009

22 Răspunsuri

  1. ce nota am luat?

  2. ce nota am luat la canguru?

  3. vreau rezultatul meu

  4. sa apara rezultatele. NU am,,website”

  5. vreau rezultate la cangurul…….va rog….imi trebuie neaaparat……ca eu am participat…..ji tre sa jtiu rezultatele….pppllllllssss

  6. va rog…….datimi ji mie rezultatele….va rog ca am participat ji eu ji vreau sa jtiu rezultatele…..

  7. Super concurs!!

  8. rezultatul concursului pentru clasele 3+4

  9. vreau sa castig

  10. ce rezultat am??

  11. as vrea sa vad rezultatele

  12. vreau sa vad ce rezultat am?

  13. de ce ati dat povestea cerbul din sticla

  14. de ce ati dat povestea cerbul din sticla si dati odata raspunsurile odasta? vreau sa stiu cine a castigat

  15. ce nota am luat la cangurul?

  16. mie mi se pare un concura minunat si foarte educativ

  17. este un concurs foarte foarte greu si as vrea sa nu mai fie probleme cu raspunsuri grila

  18. vreau rezultatele la canguru matematic………va rog…….ma doare capul de atata cautat……….plz

  19. au aparut rezultatele ?

  20. de ce nu a aparut si rezultatul meu???????????

  21. rezultatul meu care e?

  22. o mersi 100 puncte!

Lasă un răspuns

